Malin

En blogg om mig

2 maj 2013

Publicerad 2013-05-02 22:09:43 i allmänt,

Sitter med något asballt framför mig. Nästa utmaning i livet. Vill, som vanligt, inte säga något om vad det är. Men det kommer om det blir något. Jag ska kämpa för detta. Det ska jag verkligen göra. Se hur långt jag kan ta mig. Sen hoppas man ju alltid på det bästa.
 
Idag har jag jobbat 06.00 - 14.00 ungefär. Inventering hela dagen. Räkna, räkna och räkna. Huvudet var helt kaos när jag kom hem. Meningar som var fel uppbyggda, siffror istället för ord osvosv. Helt kaos. Men det blir så när man räknar och plusar och multiplicerar en hel dag. Men det är rätt skönt också, slippa tänka på kassan. Sen hängde jag lite med Ida och nu sist har jag dansat lite SH'BAM. Skönt att få dansa ut kroppen.
 
Imorgon blir det jobb 11 - 20 och jag är ungefär såhär taggad. .... Men det blir bra den 25e maj, då lönen kommer. Då är jag glad att jag jobbat.
 
Har hunnit busa med Felicia också

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela