Malin

En blogg om mig

14 maj 2013

Publicerad 2013-05-14 18:28:12 i allmänt,

Hemma efter ett animalistiskt SH'BAM-pass! Det var superkul och sjukt varmt idag. Många deltagare = mer värme. Men det var kul som sagt och jag fick ut något av det, och det är väl hela poängen? Sen gick jag en promenad innan med Tes, Felicia och Nika. Innan dess övade jag GRIT Plyo i en och en halv timma. Imorgon blir det Plyo i två! Ska sätta det här. Ska fixa det om jag så kommer ha träningsvärk i flera veckor framöver!
 
Nu ska jag försöka göra mig något mat och sen ska jag mysa framför första semifinalen i Eurovision. Heja Petra Mede!!
 
Under GRITen tidigare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela