Malin

En blogg om mig

7 mars 2013

Publicerad 2013-03-07 17:23:39 i allmänt,

Hemkommen efter ett gympass med Stina! Skönt att få pumpa ur musklerna lite efter att mestadels kört cardio. Ska försöka ta mig till gymmet minst en gång i veckan för att få trötta ut musklerna. Ska köra BodyJam ikväll också, så det blir en dag fylld av träning!
 
Imorgon åker jag till Göteborg för att träffa fina och saknade vänner samt få nya BodyJam-passet, nummer 64 ska det bli dags för och jag är sjukt taggad! Ska bli hur kul som helst och jag ser fram emot att få det nya passet, lite uppfräschning! Alltid kul med något nytt nu när man börjar tröttna liiiiite på detta passet. Dock har jag haft fullt upp med coaching och grejer så jag har inte hunnit tröttna så mycket som jag gjorde som deltagare. Så det är ju skönt. Får se hur det blir denna gången.
 
Men nu, massa mat innan dansuppladdning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela