Malin

En blogg om mig

6 mars 2013

Publicerad 2013-03-06 12:09:24 i allmänt,

Solen skiner smått igenom molnen idag. Kommer nog bli väldigt härligt ute. Ska lyxa till det med att få på mig något vårigt också. Har redan tjuvat med att använda vårjackan, men idag får jag nog satsa på hela våroutfiten!
 
Ska kika efter en ny jacka idag. Behöver en till ny som inte är skinn, utan en i tyg. Ska se vad Arvika har att erbjuda på den fronten. Så efter jag har haft sång (om det nu blir någon lektion) så ska jag och Ida ta varvet runt. Får se vad vi kan hitta i lilla Arvika. Ikväll är det ju BodyJam också. Tror dock att jag ska filma imorgon när jag kör istället för Niklas SH'BAM. Lite fler bokade då och roligare att filma om man vet att det kommer vara lite folk där. Så tror att jag satsar på det. Ska nog hinna kika lite mer på filmen också, så jag kan förbättra mig tills ikväll och tills imorgon.
 
Nä, nu går tiden undan, en timma tills jag måste gå och jag sitter fortfarande i pyjamas. Som vanligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela