Malin

En blogg om mig

1 mars 2013

Publicerad 2013-03-01 12:03:25 i allmänt,

Ååååååh, äntligen mars! Första vårmånaden och det ser mer än lovande ut! 9 grader på balkongen som just nu ligger i skuggan faktiskt! Halvt i solen, men vi räknar det till skuggan, haha. Så jag och mamma ska ut på långpromenad nu när hon kommer hem. Ska bli superskönt. Få röra lite på benen. Sen ska vi passa Felicia och efter det får vi se vad klockan blir.
 
Har fått musiken till BodyJam 64 också! Eller, var och hämtade den i måndags, men har inte hunnit lyssna igenom den förräns nu, på riktigt. Och jag har fastnat för låt fyra, första låten i första koreografidelen. Texten till låten är hur bra som helst, har sett ett steg till låten i sizzlern och det ser huuuuuuur bra ut som helst. Can't wait until 9th of march! Så jäkla läckert är det.
 
 
 
Här har ni den, helt jäkla underbart! Brokenhearted är låten jag fastnat för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela