Malin

En blogg om mig

BODYJAM 63

Publicerad 2013-01-30 17:55:28 i allmänt,

Getting ready for some dancing! Sista gången som vi teamar innan jag ska stå själv på söndag. (Sen kör vi nog ihop någon mer gång efteråt) Så snart ska stödhjulen av och jag ska få kämpa på riktigt! Är inte jättetaggad just nu, nervositeten har övertaget. Men när jag väl kommer dit och får prata lite innan allt börjar och vi väl får köra igång, då kommer jag nog bli mer taggad och mindre nervös. Ska ha fem låtar ikväll, det sista koreografiblocket, så har lite tid att smälta nervositeten och göra det jag älskar. Tror att det kommer gå bra, det MÅSTE gå bra. Ska peppa deltagarna, ska ge massvis med beröm och skicka ut så mycket energi jag bara kan. Idag ska bli ett askul BodyJam 63-pass!
 
Well, min bakgrund på telefonen säger allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela