Malin

En blogg om mig

31 januari 2013

Publicerad 2013-01-31 08:52:13 i allmänt,

Tiden går fort, hela januari har redan passerat. Men det gör ingenting alls. Ge mig gärna mars-april och flera plusgrader, sol och fågelkvitter!
 
Måste hoppa in i duschen, idag har jag många to do things innan tåget till Oslo går! Ska göra mig själv klar, packa, gå på banken samt hinna med affären. Det kommer nog bli rätt stressigt, men jag har ungefärtvå timmar på mig att fixa allt. Men jag brukar vara effektiv när jag väl börjat. Som tur är behöver jag inte ha med mig så mycket packning eftersom jag åker hem tidigt imorgon. Så behöver inte ens ha med andra kläder (förutom underkläder då). Så det känns bra.
 
Ska nog sätta igång nu om jag ska hinna!
 
Kosebild från BodyJam-utbildningen i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela