Malin

En blogg om mig

30 januari 2013

Publicerad 2013-01-30 09:19:05 i allmänt,

Dagen igår var jättebra. Mamma kom in och väckte mig sådär vid tjugo över sex med presenter på sängen (ingen frukost eftersom då hade jag behövt äta aaaastidigt, inte så pepp på det). Försökte somna om men det var ingen idé.Så gick upp och började dagen med Grey's. Såg totalt fyra avsnitt igår och har ett avsnitt kvar på säsong två innan jag måste byta säsong. Igår passade jag även Felicia sen hade vi fika allihopa (jag, mamma, Tes, Alen och Felicia). Avslutade dagen med BodyPump, asgött! Så hade en riktigt bra dag igår!
 
Idag ska jag nog ha sång, eller jag vet inte. Haha. Minns inte om vi sa att vi skulle ha samma tid denna veckan som förra, men jag tror det. Så tänker gå dit iallafall och se. Det dödar ju ingen. Annars ikväll är det såklart BodyJam 63 för hela slanten! På söndag är det min tur att stå där heeeeeeeeeeeeelt ensam och köra hela passet. Det kommer va extremt pirrigt, blir nervös bara jag tänker på det. Haha. Men det kommer nog gå bra, jag hoppas det. Jag kan ju koreografin iallafall, så det är bara coachingen som behövs jobbas på!
 
Nu ska det blir frukost och ett avsnitt Grey's
 
Så ser det ut inför sönda, 17:30 Malin Nilsson BODYJAM, AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela