Malin

En blogg om mig

28 januari 2013

Publicerad 2013-01-28 09:26:07 i allmänt,

Idag ska jag åka till den stora staden för att umgås med finaste Ida! Det var ett bra tag sen vi sågs och nu är det äntligen dags igen! Vi ska kika lite på stan sen ska vi åka hem till henne och laga mat, ska bli superkul att få se hur hon bor där i storstaden, haha. Ska även bli superkul att få träffa henne igen! Synd bara att det ska ta så lång tid mellan gångerna.
 
Annars idag lär jag inte hinna så mycket. När jag kommit hem ska jag kanske gå och gymma, får se vad klockan blir och hur jag känner mig. Imorgon är ju dagen med stort D, haha.
 
Rågammal bild på oss iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela