Malin

En blogg om mig

27 januari 2013

Publicerad 2013-01-27 09:13:41 i allmänt,

Vet ni, idag skulle våra kaniner fyllt en herrans massa år <3
 
Ska alldeles strax ta bilen, åka och tanka och sedan dra vidare mot Charlottenberg. Idag står jobb på schemat, mellan tio och nitton ska jag slita och sälja. Dubbelt betalt för att det är söndag, inget att klaga på. Jo, att jag missar BodyJamen! Lite tight om tid för om en vecka ska jag stå där helt själv och peppa och instruera! Ska öva ensam på tisdag, onsdag, fredag och söndag. MÅSTE verkligen kunna detta. Ska ta med mig musiken i bilen nu och lyssna på den koreografin som jag ska presentera på onsdag.
 
Så det kommer inte hända så mycket annars idag. Veckan kommer dock vara fullsmockad! Kulkul!
 
Finaste Pia igårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela