Malin

En blogg om mig

26 januari 2013

Publicerad 2013-01-26 14:50:27 i allmänt,

Vaknade imorse och kände mig utvilad. Ändå var klockan bara åtta och jag vaknade helt av mig själv. Gick upp och åt frukost och laddade inför gympasset med Hanna! Sista gången vi sågs nu, för imorgon flyttar hon till Norge. Sista gången, lät som att vi aldrig mer skulle ses, men så är inte fallet! Ska åka till Oslo på torsdag faktiskt! Där ska jag och Hanna träffa upp Thea och kanske Judith och Eva! Så ska vi fika och mysa och må bra. Sen åker jag hem igen på fredag.
 
Om en timma ska jag tillbaka till Hälsokompaniet, för idag är det kick off! Först vet jag inte vad som händer med sen ska vi bowla! Efteråt kunde jag ha stannat kvar och ätit, men ska upp tidigt imorgon och jobba så känner att jag bara vill hem och ha en myskväll. Mamma och Bengt samt Pia (Bengans hund) kommer vara hemma så får mysa till det ordentligt med dem istället. Jobb imorgon 10-19 alltså.
 
På tisdag försvinner jag ut ur tonårslivet och blir vuxen på riktigt. Känns väl sådär asbra, eller nåt. Haha
 
Senaste Instabilden med texten #oh#happy#day#!!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-26 19:06:44

Massa kärlek till dig smulan! Tur att det inte dröjer allt för länge innan vi ses nu! Ska bli så mysigt! :D LÖVEE <3

Svar: LOOOOOOOVE!<3
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela