Malin

En blogg om mig

22 januari 2013

Publicerad 2013-01-22 09:22:03 i allmänt,

Jag hatar att drömma att jag blir förföljd. Det var precis en sån dröm jag tvingade mig att vakna ifrån imorse. Det var sjukt jobbigt och jag vaknade helt kallsvettig och trodde verkligena tt jag hade skrikit och sprungit i sömnen. Sen orkade jag såklart inte somna om, så kvart i åtta gick jag upp idag.
 
Hade tänkt att ta mig ner till HK för att öva lite BJ inför imorgon. Men jag övar här hemma istället, kan stå här och säga det som sägas ska. Det går lika bra det. Vill inte gå utanför dörren i onödan idag. Så får se lite extra Grey's-avsnitt innan jag ska passa Felicia en halvtimma och sen avslutar jag dagen med BODYPUMP! Yes vad skönt det ska bli! Ska ta i som tusan idag.
 
Senaste Instagram-bilden. En sovandes Pia i söndagskväll. Kosehund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela