Malin

En blogg om mig

20 januari 2013

Publicerad 2013-01-20 19:29:01 i allmänt,

Om nio dagar försvinner jag ut ur tonårslivet och blir vuxen på riktigt. Då fyller jag nämligen tjugo år och får gå in på systemet och handla lagligt. Jag måste även betala mer när jag åker buss och tåg. DET suger... Önskar just därför att jag kunde stanna som nittonåring resten av livet. Eller iallafall betala som en nittonåring. Det önskar jag mig i födelsedagspresent, tack.
 
Äter mat nu efter BodyJam-passet. Skulle ju haft en koreografi idag, men mikrofonen fungerade inte............... Så Niklas fick skrika. Han frågade om jag ville skrika eller om han skulle köra hela. Han fick köra hela. Hoppas inte hans röst är kaputt imorgon. Hehehe. Men det var kul och det var bra energi i salen. På onsdag får vi köra igen, dock med mic.
 
Imorgon ska jag fixa på rummet och BodyAttacka på kvällen. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela