Malin

En blogg om mig

18 januari 2013

Publicerad 2013-01-18 19:17:14 i allmänt,

Okej, kanske ska börja skriva lite smått igen. Måste få ha någonstans där jag kan skriva om allt jag gjort på en dag. Massa onödig text som ingen egentligen behöver läsa. Hehe
 
Idag blev jag väckt av Paulina "kan du jobba idag?" följt av ett "sov du?" "ja" "hahahahhaha" Jättesnäll sådär halv nio på morgonen... Men jag gjorde mig i ordning och stack till jobbet. Halv elva till fem fick det bli idag. Aldrig fel med extratimmar! Tackar ja så fort jag inte har något superviktigt att göra! Så idag har det blivit upplock av varor och kassaarbete hela dagen lång. Har landat hemma (för ett tag sen då) och sitter nu inrullad i täcket! Hur skönt som helst.
 
Imorgon ska jag öva lite BJ eftersom jag ska presentera en koreografi-del för första gången nu på söndag! Måste få in hela koreografin i huvudet, det har jag iofs redan, men inte med prat till. Så ska försöka att coacha samtidigt imorgon. Så att jag vet på ett ungefär vad jag ska säga. Ska nog scripta lite, alltså skriva ner det jag tänkt att säga. Felicia är här imorgon också, så får väl vara med och passa henne!
 
Omotiverad Instagram-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela