Malin

En blogg om mig

Herrejesus

Publicerad 2013-02-03 14:47:36 i allmänt,

Det går spyan i vår familj. felicia var sjuk i onsdags, Alen i fredags och idag är det Thereses tur... Mamma börjar må dåligt och sitter nu med en hink för att inte spy ner golv/soffan/mattan, osv. Min mage är lite konstig, men det tror jag är nervositet också. Ska ju vara ensam på scenen idag. Helt, jävla ensam. Dock har jag både Jonna och Ida på golvet, så jag har två mycket välbekanta ansiktet att ta vara på. Sen känner jag igen många andra ansiktet och har pratat med flera, så det kommer nog kännas bra. Är mest nervös inför första låten, eftersom det är den som sätter hela passet, men den kan jag så himla bra, så det blir nog ing aproblem det heller. Försnacket är lite tufft också, just för att jag vill inte snubbla på orden eller få hjärnsläpp på vad man kan säga. Men jag har hört hur många försnack som helst, så jag snor lite av andra, haha.
 
Men nu ska jag kika lite på DVD'n och få mer inspiration!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela