Malin

En blogg om mig

9 februari 2013

Publicerad 2013-02-09 22:07:50 i

Kan inte annat än älska mellanakterna i Melodifestivalen. Mycket bättre än alla låtar som är med och tävlar. En schlager ska sätta sig på hjärnan och den enda som lyckas är Sean Banan, så ja, han vinner nog allt just därför.

Något annat jag älskar är QX Gaygala! Jäklar vilken show, vilka människor. Jag älskar dem allihopa. Är hemligt (icke hemligt nu längre) förälskad i Adam, Adam och Paul från Torka Aldrig Tårar Utan Handskar. Vilka män, alla tre snygga som få och sjukt begåvade. Kan gifta mig med alla tre, tack!

Jobbet idag gick snabbt och var kul. Förutom huvudvärken som kom där vid elva. Lagomt kul, men har ju de bästa arbetskamraterna så det är lugnt! Imorgon ska jag gymma och sen dansa. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela