Malin

En blogg om mig

6 februari 2013

Publicerad 2013-02-06 16:06:07 i allmänt,

Det är bra att veta att man lever iallafall. Det är precis den känslan jag haft idag. Körde GRIT-strenght med Simon och Paul förut, plus sju andra deltagare. Vi instruktörer ska få prova på detta fram tills att passet lanseras vecka tio. GRIT är alltså ett högintensivt pass och finns i olika former. På HK kommer strenght och pylo att finnas. Strenght är precis som det heter, styrka. Sjukt jobbigt var det, man ska ha ungefär 30% av sin kroppsvikt på stången och sen fria vikter samt kroppsvikten. Orkade inte ha hela kroppsvikten, speciellt inte under axelpressen, måste bli starkare där. Men det var sjukt jobbigt och pulsen var hög hela passet. Pylo är kondition och säkert lika jobbigt det.
 
Sen har jag varit runt på stan och nu är jag hemma och passar Felicia, med hjälp av mamma då. Så de två är en våning upp hos gammelmormor och gammelmorfar och hälsar på. Jag stannade hemma och passar på att uppdatera här, samt beställa hem proteinpulver! Ska börja med det så det är ett väldigt bra mellanmål och bra före och efter träning. Tog smaken capucchino och det låter ju inte som att det kan bli några fel där. Men vi får se när det kommer och hur jag upplever det.
 
Ikväll är det BJ och jag är astaggad efter i söndags! Ska bli hur kul som helst och just nu känner jag mig inte nervös alls. Får se om Niklas vill och kan vara med, då får han det gärna!
 
Bustjejen har målat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela