Malin

En blogg om mig

4 februari 2013

Publicerad 2013-02-04 21:17:11 i

Kvällsmaten ligger framför mig, på tv'n rullar CSI och jag är helt slut efter dagens BodyAttack-pass! Det märks att det var ett tag sen jag gick på det, men jag orkade hela passet iallafall. Haha. Får börja gå en gång i veckan så jag får upp konditionen lite mer, så jag orkar med mina egna pass sen! Krävs ju en del när man ska dansa och prata samtidigt, men det blir lättare och lättare!

Imorgon är det 3-månaders koll med ögonen. Kan inte fatta att det var hela tre månader sen operationen!! Det har gått så himla fort. Är sjukt nöjd med allting och hoppas att det ser bra ut imorgon. Efter det väntar jobb till åtta. Så det blir en riktig heldag imorgon, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela