Malin

En blogg om mig

15 februari 2013

Publicerad 2013-02-15 10:23:35 i allmänt,

Vet ni? Nu har jag en månad på mig att skicka in filmen på mitt pass. Om en månad ska den vara inskickad och snart får jag alltså veta om jag får licensen för att vara BodyJam-instruktör, eller om jag måste filma om. Ska filma första gången på onsdag hade jag tänkt, så att jag och Niklas kan kika igenom det innan jag filmar på riktigt.
 
Nu har jag varit vaken alldeles för länge utan att göra det vettiga jag planerat för idag. Nämligen en storstädning av mitt rum. Dammtorka, dammsuga, skura, byta sängkläder osvosv. Det behövs verkligen. Kanske tar och rensar lådorna plus garderoben nu när jag ändå är igång. Jo, men det ska jag göra. Detta kommer ta hela jäkla dagen. Men ikväll har jag bestämt att jag ska få gå till gymmet och köra lite. Ben kanske det blir idag. Vem vet..
 
Omotiverad bild hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela