Malin

En blogg om mig

12 februari 2013

Publicerad 2013-02-12 18:24:07 i allmänt,

Mörkt och kallt ute. Är så omotiverad till allt just nu. Speciellt till att gå och träna. Men SKA pallra mig iväg. Igår sa magen nej till det så idag ska inte huvudet få sin chans. Ska ta min proteindryck nu och sen ska jag fasen iväg. Musklerna ska få jobba lite under BodyPumpen och jag ska ta i. OM jag ska ta i. Det var en vecka sen jag körde nu. Nä, det var nog längre sen. Ska bli skönt att få pumpa ut musklerna en gång. Hoppas dels att det finns plats, samt att jag får tag på en smartbar stång + vikter. Får se om det finns möjlighet för det!
 
Imorgon ska jag jobba, dubbelt upp! först ska jag sälja lite godis mellan nio och tre, sen åker jag hem. Vilar lite innan det är dags för BodyJam. Ska dansa en timma och känna mig bäst! Mitt mål inför morgondagens klass är att ha ett bra försnack. Det är där som jag är mest nervös och det är där jag behöver mest träning. Ska scripta på bussen och tåget imorgon. Skriva ner massa bra saker jag kan säga, både före, under och efter passet.
 
Detta ska nog gå bra det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela