Malin

En blogg om mig

11 februari 2013

Publicerad 2013-02-11 08:41:57 i allmänt,

Godmorgon! Jag måste verkligen snabba på mig om jag ska hinna med allt nu på morgonen. Klockan tio har jag nämligen en date med Sofie och har en del saker att göra innan dess. Men det ska jag nog hinna, om jag väl sätter igång. Finns så mycket annat man kan göra istället.
 
Som sagt, en fika/frukostdate med Sofie står på schemat. Efter det händer det väl inte så mycket innan jag ska smita in på BodyAttacken och köra järnet. Ska ta ut mig idag så ni anar inte. Haha. Ska se hur många armhävningar jag klarar på tå, inte om det är triceps då, för där orkar jag verkligen inte. Och jag minns inte hur armlåen är, så vi får se helt enkelt. Det är allt som kommer hända idag. Ska se om jag kan öva lite sång och lite BodyJam, veta vad jag ska säga och sådär.
 
Men nu, liten frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela