Malin

En blogg om mig

9 april 2013

Publicerad 2013-04-09 09:43:16 i allmänt,

Vet ni? Igår fick jag mailet jag väntat och väntat på. Nämligen ett mail från LesMills med bedömningen från min BodyJam-licens-film (fint ord det där blev nu). Jag hade fått det efter jobbet så på väg upp till tåget kikade jag på det. Svårt när det stod på engelska till en början, alla instruktioner och vad man skulle klara av och sådär. Sen kom den bifogade filen med mitt omdöme. Jag hade klarat tekniken, fått feedback på två grejer jag kunde förbättra. Jag klarade även koreografin och coachingen. Alltså hade jag klarat av de tre första grejerna som behövdes! Jag hade alltså blivit godkänd! LICENSEN VAR MIN! Helt jävla sjukt. Som jag grubblat och våndats över det här, över Jamen över huvud taget, och så kommer detta som en skänk från ovan.
 
Jag fick även med feedback om jag vad gjorde bra när jag stod på scenen samt frågor som jag skujlle tänka på tes. "Använder du något ord upprepande gånger som du kan byta ut?" Jotack, "igen" "kör" osvosv. Så det ska jag verkligen försöka tänka på. MEEEEEEEEEEEN! LICENS, GODKÄND, CERTIFIKAT! Hur jäkla awesome är inte det!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela