Malin

En blogg om mig

7 april 2013

Publicerad 2013-04-07 14:29:45 i allmänt,

Solen skiner, jag har gått en promenad, mormor har fixat min klänning (världens bästa mormor <3), jag ska få dansa BodyJam sen, kanske får se Ida (om hon ska vara med och dansa) plus att jag gjort en beställning från Cdon. Idag är en mycket bättre dag än vad gårkvällen var.
 
Här är min beställning, längtar redan efter den!
 
Två signerade (jaja, massproducerade säkert) skivor, Håkan Hellströms (som jag bara kunnat boka eftersom den inte släppts än) och Petters - vilken är min nya kärlek. Håkan Hellströms samlade singlar (49kr, you have got to be kidding me!?) plus säsong ett av True Blood, eftersom det inte funkade att vara olaglig. Detta är det bästa beslutet på länge, förutom ett annat som jag tog igår. Men det säger jag inget om för jag vet inte hur det blir alls och då vill jag hålla det lite hemligt än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela