Malin

En blogg om mig

På jobbet

Publicerad 2012-10-21 10:36:25 i

Sitter i lunchrummet och väntar på att jag ska få börja. Om en halvtimma ska jag in och jobba hårt fram tills klockan sex ikväll. Då får jag åka hem igen. Vet inte om det finns så mycket att göra på jobbet dock. Allt från kassan ska rensas ut eftersom vi ska göra om, men det håller de andra på med nu så vet inte vad jag ska göra när jag börjar. De andra får hitta på något, haha.

Har jobbat hela helgen, så det ska bli skönt att få vara ledig två dagar nu. Sen jobbar jag onsdag och är ledig resten av veckan, haha. Och på onsdag är det en vecka kvar tills ögonoperationen! Ska bli skönt att slippa glasögon och linser efter den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela