Malin

En blogg om mig

9 september 2012

Publicerad 2012-10-09 10:58:43 i allmänt,

Idag ska det hända många saker! Först ska jag ha sånglektion med Rebecca igen! Ska bli superkul och jag är megataggad. Har inte sjungit ordentligt sen innan studenten. Så nu är det på tiden tycker jag! Får se vad vi hittar på under dagens lektion.
 
Efter det ska jag kika runt på stan ett tag innan det är dags för ett besök hos tandläkaren! Sista gången som jag får gå dit utan att betala. Sen kommer det nog ta ett bra tag innan jag går dit igen, eftersom det är såpass dyrt. Och sist ikväll ska jag på informationsmöte med Memira. Angående laseroperationen. Vilken timing att det skulle va ett möte här i Arvika när jag går runt och funderar på detta! Sicken tur man ska ha. Så Sofie ska bli med mig, vill ju inte gå själv. Haha.
 
Så det är full rulle idag. Hade ju änkt att träna också. Men det hinner jag inte. Får ta det imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela