Malin

En blogg om mig

8 oktober 2012

Publicerad 2012-10-08 17:58:55 i allmänt,

Herregud vilken helg det har varit. Först och främst har det varit mârten här hemma i lilla Arvika. Karuseller, marknadsstånd och massor av folk i tre dagar. Jag jobbade alla dagarna, men kunde ändå njuta av att ha kompisarna hemma under lördagskvällen. Kände inget behov av att gå runt på stan och trängas med alla andra heller. Så jobb satt rätt fint! Åtta, nio timmar varje dag. Så det blev en hel del pengar. De behövs kan jag säga!
 
Lyssnar sönder Maroon 5's nya album också. Tur att man inte kan låtarna än så man tröttnar. Hahaha. Får bryta av med något annat, men jag vet inte vad det skulle kunna va. Förslag?

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-10-08 21:46:20

Både Muse och The Killers har släppt nya album, fast det vet du nog ;) annars vet jag inte.. SHM med Don't you worry child spelar jag en del, men det är ju bara en låt! Misstänker att den kommer höras på något jampass framöver :)

Svar: Muse har jag lyssnat på! Dock är det inte jättemånga låtar som jag fastnade för. Killers tror jag att jag lyssnat igenom, men får kika upp det mer!
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela