Malin

En blogg om mig

31 oktober 2012

Publicerad 2012-10-31 08:40:58 i allmänt,

Idag är dagen med stort D, domedagen, whatever. Idag ska jag operara mina ögon och bli av med synfelet. Inget fattar hur otroligt skönt det ska bli!Tänk att få kunna vakna på morgonen och SE! Dock kommer jag nu i några nätter få sova med lappar över ögonen så jag inte ska vara där och peta, så kommer ju inte se något just nu när jag vaknar. Men sen, när jag slipper dem, helt fantastiskt.
 
Annars hade jag tänkt traska iväg till HK och se om det fanns ett ledigt rum så jag kan dansa lite. Men vädret tillåter ingen cykel just nu (massa snö) och jag känner inte för att gå dit med massa packning. Kommer väl ramla och dö eller nåt. Så jag tar det nog en annan dag. Det hinns med. Får köra lite hemma annars! Hahaha.
 
Nu ska jag äta en rejäl frukost (kommer sluta med flingor och fil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela