Malin

En blogg om mig

3 oktober 2012

Publicerad 2012-10-03 13:09:02 i allmänt,

Sitter här och äter lite choklad. Perfekt uppladdning inför dagens fika med Ida! Ska iväg om cirkus en timma och vi kommer nog sitta där ett tag. Om jag känner oss rätt så blir det minst en och en halv timma. Om ingen av oss måste sticka iväg då. Men det tror jag inte. Vi har en hel del att prata om. Hemlisar hemlisar!
 
Ikväll ska jag få dansa BodyJam 62 igen! Ska bli sjukt kul. Sofie ska vara med också. Ska även köra imorgon, jag och Matilda ska rocka loss i lilla salen. Måste lära mig detta passet nu, haha. Får se när jag gör entré på scenen tillsammans med Niklas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela