Malin

En blogg om mig

29 oktober 2012

Publicerad 2012-10-29 09:12:12 i allmänt,

Snart är oktober slut och vi går in i en ny hemsk månad. November. Vet inte varför den finns ens. Inte riktig vinter, men verkligen inte höst. Helt totalt värdelös månad. Men den kommer nog gå fort förbi den också. Och snart är det jul, snart nyår, snart polissökning, snart födelsedag, snart vår, snart sommar. Ni fattar grejen.
 
Nu är det bara två dagar kvar med dessa glasögon också! På onsdag är domedagen och jag är rätt så nervös. Mest nervös för att maskinen inte ska få grönt ljus eller att ögonläkaren säger nej. Jag tror inte att något kommer hända om jag väl får göra operationen. Tror att allting kommer gå bra. Men nervös, det är jag.
 
Idag ska jag försöka städa lite på mitt rum. Och ikväll blir det träning a la BodyAttack! Ska bli skönt att få träna ur kroppen. Får se vad mitt knä orkar bara. Får köra alternativ om det blir allt för illa. Med detta sagt ska jag nu fixa i ordning en god frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela