Malin

En blogg om mig

26 oktober 2012

Publicerad 2012-10-26 17:58:45 i allmänt, träning,

Sitter här och inväntar några av mina tjejer som ska komma hit på lite mys! Det är flera som kommer hem från de städer som de nu bor i och då passar vi på att mysa ordentligt! Så efter sex har jag sagt att de får trilla in här hemma. Dock måste vi vara lite tysta när Jonna ska sova. Vi får se hur bra det går, hahaha.
 
Annars idag har jag varit ute på promenad med Tes och Felicia. Sen har jag tränat och lunchat med Ida. En mycket trevlig dag som kommer avslutas på ett väldigt bra sätt!
 
Imorgon kanske det blir träning på förmiddagen. Annars kommer busungen hit så jag får väl leka en hel del med henne också! På söndag är det barnkalas. Det är min helg det!
 
Och just det. Detta var igår också! Så idag är det bara 49 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela