Malin

En blogg om mig

25 oktober 2012

Publicerad 2012-10-25 13:42:15 i allmänt,

För det första vill jag säga att idag tog vi bort våra kaniner. I snart elva år har vi haft dem hemma hos oss. Men vi visste att vi var tvungna. Ena kaninen har haft ofarliga och icke störande "bölder" som ändå på något sätt verkar ha stört henne. Hon har även varit väldigt blöt om tassarna och runt nosen. Den andre kaninen har mått väldigt bra, aldrig haft några problem. Men nu har de blivit så otroligt gamla och det kändes mest som att vi plågade dem om vi hade dem kvar. Därför beslutade vi att ta bort dem. Oerhört sorgligt, men något som behövdes.
 
Annars idag så fyller lillskruttan (aka. Felicia) ett år! Så jag ska snart pallra mig iväg för att äta glass med henne och Therese. Något litet firande måste hon ju ha med Moster Malin på födelsedagen. Kalaset är inte förrän på söndag, men vi tyckte att vi kunde hitta på något idag med.
 
Och sist med inte minst ska jag på SH'BAM ikväll. Ska bli gött att dansa ur sig alla dessa blandade känslor man har inom sig just idag. Ska bli skönt att få träna också! Haha
 
Malins älsklingar <3 Vila i frid i kaninhimlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela