Malin

En blogg om mig

22 oktober 2012

Publicerad 2012-10-22 12:44:05 i allmänt,

Måste nog äta lite frukost känner jag. Magen knorrar och bullrar men jag orkar inte riktigt göra i ordning någonting. Det är ju så extremt ansträngande.. Haha. Nä, får ta mig i kragen och fixa lite frukost tror jag. 
 
Har hunnit vara ute på promenad med Tes och Felicia iallafall. Skönt med lite luft idag också. Är ledig idag och imorgon sen jobbar jag onsdag och är ledig fram tills nästa tisdag. Haha. Slappt schema just nu, men det finns väl inte så mycket att göra.
 
Ikväll blir det BodyAttack! Inte gått på det på en månad nu tror jag. Kroppen ska få kämpa hårt idag. Känna att den finns. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela