Malin

En blogg om mig

17 oktober 2012

Publicerad 2012-10-17 09:36:07 i allmänt, träning,

Tänkte att jag skulle sova länge idag. Det gick ju bra. Sov till nio, en timma längre än jag brukar. Det är så när man är mig, man kan inte sova längre. Gick ändå och la mig senare än vanligt, men nejnej. Tio timmar sömn räcker väl då.
 
Ska idag äta thai med finfina vänner! Vet inte exakt vilka vi blir, men det blir bra vilket som. Ska bli skönt att göra någonting också, inte bara sitta hemma och bli fet. Träningsvärk har jag också. Baksidan låter som fick kämpa jäkligt hårt igår. Inte konstigt att jag har sjukt ont där. Satan vad jag tog i på Pumpen. Ikväll blir det att plåga låret lite mer med BodyJamen! ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela