Malin

En blogg om mig

16 oktober 2012

Publicerad 2012-10-16 15:58:00 i allmänt,

Snart får jag äntligen ta av mig glasögonen och sätta i linsera igen. Det är jättejobbigt med glasögon ska ni veta. Man kommer åt glaset HELA TIDEN med fingret och får fläckar. Putsar dessa brillor minst tio gånger om dagen. Hoppas verkligen att jag får göra operationen också, så att jag slipper både glasögon och linser. Orkar inte med det längre.
 
Ikväll ska jag äntligen få träna igen. Ska köra lite Pump. Hannis kommer dit också! Alltid roligare med sällskap! Imorgon ska jag äntligen få dansa Jam igen också! Herregud, det var ett tag sen nu. Får se om jag minns några steg iallafall. Får kika på skivan så jag vet. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela