Malin

En blogg om mig

13 oktobeer 2012

Publicerad 2012-10-13 22:02:50 i allmänt,

Lever livet hemma i Tömte hos pappa! Jonna kom och hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem hit. Det är så himla skönt. Imorgon tror jag att jag ska ta en runda ute (om det inte regnar då) och försöka ta lite bilder. Blir väl med pappas kamera då. Jonna kanske blir med tillsammans med Nika så vi kan få lite bilder. Vill iallafall ut och röra på mig! Har träningsabstinens...
 
Annars är det rätt lugnt. Hade sån jäkla huvudvärk på jobbet dock. Tillsätt sega kunder, även arga, och dagen förstördes rätt snabbt. Men när jag fick gå hem och komma till pappa blev allt bättre. Som vanligt när man kommer ut till buschen. Världens finaste plats.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela