Malin

En blogg om mig

12 oktober 2012

Publicerad 2012-10-12 08:48:21 i allmänt,

Tidig morgon idag. Vet inte exakt varför. Jag tror jag var lite lat när jag skulle ställa alarm, så jag tog det som fanns, 08.02. Så då klev jag upp. Ska inte gå hemifrån förrän tjugo i tolv. Men då hinner jag verkligen med allt som ska hinnas nu på morgonen.
 
Jobb idag alltså. 13-18 på Godisfabriken. Inte där jag är van med andra ord. Men det är roligt att de hör av sig ibland så man får lite extratimmar! Jag har varit där någongång förut, så jag vet liiiite hur det fungerar. Jag får väl fråga i värsta fall.
 
Nu får det nog bli frukost, hörde hur magen skrek efter det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela