Malin

En blogg om mig

11 oktober 2012

Publicerad 2012-10-11 08:42:50 i allmänt,

Nika kom in och väckte mig idag. Så jag har varit vaken i snart en timma! Haha. Känns bra när man planerar att sova ut såhär på sin lediga dag. Men det var bara att gå upp. Får se till att göra något av denna dagen.
 
Det jag har planerat är iallafall att dansa sh'bam. Mer vet jag inte just nu. Det lär väl komma upp något. Drar mig iallafall från att gå ut. Det ser skitkallt ut. Säkert runt nollan. Så får försöka att stanna inne eller om jag måste ut så blir det vinterjacka och massa varma kläder! Haha. Frusen tjej.
 
Men nu ska det bli frukost. Ska slå på stort och göra i ordning en tekopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela