Malin

En blogg om mig

10 oktober 2012

Publicerad 2012-10-10 09:57:36 i allmänt,

Det är 65 dagar kvar idag tills BodyJam-utbildningen börjar. Jag längtar så otroligt mycket! Ska bli hur skoj som helst men samtidigt väldigt svårt. Jag har ingen aning om hur det går till eller vad som förväntas av en. Det får man se när man kommer dit helt enkelt. Det blir väl en ny release också, något som känns sådär. Ännu mer att plugga in på bara några få dagar. Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt!
 
Nästa torsdag ska jag iväg till Karlstad också. Då ska jag göra en undersökning som säger om jag får göra laseroperationen eller inte. Läskigt. Hela undersökningen tog totalt en timma. Då är det massa prat också. Det blir nog bra detta tillslut. Även om det säkert kommer ta flera år innan jag får göra den. Det känner jag på mig.
 
Nu ska jag bli klar för idag ska jag jobba! Börjar inte förrän två, men måste åka vid tolv. Så får kika runt eller äta eller göra vad som helst. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela