Malin

En blogg om mig

shop online

Publicerad 2012-11-06 17:18:13 i allmänt, malin tipsar,

Har shoppat två grejer online. Denna gången från Kan Dee Shop, vilket jag aldrig gjort förut. Det är ett eget företag driven av tjejen med samma bloggnamn. Jag har följt henne nu i något år och är så himla imponerad av hennes teckningar och målningar! Det var så hon började, hon skapade sina egna linnen med egna tryck på. Hon säljer numera allt från tavlor till smycket, egengjort till inköpt. Är så himla imponerad av denna tjej och nu fanns det två saker jag verkligen inte kunde motstå (skulle inte tacka nej till något av hennes egengjorda linnen heller).
 
Den första grejen jag köpte är ett halsband, hur fint som helst. Väldigt enkelt, men suuupersnyggt. 50kr kostade det mig!
 
 
Sedan grejen som gjorde att jag var tvungen att beställa. Nämligen en plånbok. Helt jäkla underbart snygg! Lagom storlek också. Det jag har nu är på gränsen till för stor och den är klumpig och går inte att stänga riktigt, kanske får räkna med det när jag köpte den på mârten. Men såhär ser den ut, 129kr, sjukt billigt!
 
 
Såhär hittar ni till Kan Dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela