Malin

En blogg om mig

bildbomb

Publicerad 2012-11-19 14:50:50 i allmänt, bilder,

Det är inte ofta det kommer bilder här på bloggen. Därför tänkte jag kolla på hur livet har sett ut i min telefon den senaste tiden. Från idag och bakåt kör vi, orkar inte tänka annars! Och bilderna är inte lika stora, skit samma
 
1. Dagen idag började med att jag kollade in våran nya tavla, blir lika glad varje gång jag ser den. Tänkte på mig själv och får en liten egoboost.
2. Lördagkväll, 25-års fest på Sjövinden!
3. I onsdags, var med på scenen och körde BODYJAM bakom Niklas. Endorfinkick deluxe!
4. Skumbad efter mördarspinning i tisdags.
5. Boken jag läser för tillfället
6. Flytten ner till Skara förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela