Malin

En blogg om mig

8 november 2012

Publicerad 2012-11-08 18:21:08 i allmänt,

Vet ni? Idag ska jag få träna igen! Efter en veckas uppehåll ska jag äntligen få dra igång! Ska bli huuuur kul som helst! som jag saknat detta. Idag blir det SH'BAM och sen blir det nog inget mer förrän på tisdag. Möjligen att jag kör lite Jam imorgon. Men det beror på om det finns någon ledig sal som jag får vara i. Men det ska jag kika på ikväll. Hoppas att det finns iallafall. Måste få öva lite!
 
Har precis nu kommit hem från Therese och Felicia! Vi har lekt med Lego, eller mest jag och Tes, Felicia nöjde sig med att dra isär det vi byggde! Var där i ungefär tre timmar innan jag gick hem till hunden så hon fick lite sällskap också. Men snart ska jag ju iväg igen. Men mamma och Jonna kommer hem efter sin IKEA-tur som de varit på idag. Så hon behöver inte vara ensam så länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela