Malin

En blogg om mig

5 november 2012

Publicerad 2012-11-05 08:49:05 i allmänt,

Har jag ens berättat om min operation? Att allt gick bra och jag nu ser rätt så bra. Ena dagen ser jag bättre än andra. Just idag var en lite suddig dag. Men tror att ögonen är för torra hela tiden. Sen håller mina ögondroppar på att ta slut. Varför? Jo, jag missar ju för tusan detta öga hela tiden. Det gååååår inte att alltid träffa rätt. Blir så frustrerad.
 
Men annars flyter allt på. Jobbat hela helgen, myst hemma hos Ida och inte hunnit med så mycket mer. Får inte göra så mycket mer heller. Får inte träna, ha vatten i ögonen, klia mig i ögonen. Så det gäller att sitta hemma och försöka vänja ögonen vid olika avstånd. Ska iallafall försöka ta mig ut på en promenad, måste få röra på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela