Malin

En blogg om mig

27 november 2012

Publicerad 2012-11-27 08:51:31 i allmänt,

Frukost! Fasen vad gott det är. Skönt att jag även fick sova till halv nio, som jag bestämde mig för igår. Igår gick jag ju upp kvart över fem, så jag var väldigt trött där vid tio-tiden. Så tog igen all förlorad sömn, det behövdes.
 
Idag ska jag jobba 11-16, efter det ska jag snabbt hem (egentligen borde jag kolla runt på centret, men det är så förbannat tråkigt) och iväg på spinning klockan sju. Ska först höra med Ida om hon ska dit, annars kanske jag byter pass till Pump, för det var ett tag sen jag gick på det. Måste ju hålla musklerna i trim!
 
Får busskompis till jobbet idag, Sofie skulle åka med! Skönttttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela