Malin

En blogg om mig

19 novermber 2012

Publicerad 2012-11-19 13:43:28 i allmänt,

Herregud vad tiden rullar förbi! Snart är det dags för utbildning i BodyJam, det är minre än en månad kvar. 25 dagar tror jag det var för att vara exakt. Är lite nervös inför vad som komma skall. Men det kommer nog gå bra. Måste boka någonstans att bo också, hehe.
 
Under helgen har jag jobbat fyra dagar (tor-sön) samt varit på en asrolig 25-års fest! Lite synd att jag var tvungen jobba på söndag så att jag inte kunde stanna så länge. Men den tiden jag var där var superkul och jag är så glad för att jag fick vara med!
 
Annars händer det inte så mycket. Jobbar och tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela