Malin

En blogg om mig

13 november 2012

Publicerad 2012-11-13 21:24:41 i allmänt, träning,

HERREJESUS! Jag är så himla mör i kroppen... Har tränat och därefter badat, men mjölksyran eller tröttheten har inte lagt sig. Det började med lite skivstång tillsammans med Ida. Vi körde frivändningar och benböj = döden. Det var vi två och alla hunk/biff-killar. Kände mig otroligt stark med stången som enda redskap på frivändningarna. Haha. Men vi tog oss mod till och körde ändå!
 
Sedan gick vi vidare till spinningsalen och valde varsin cykel, på med pulsband och invänta ett terrängpass. Det var döden. Jag skojar inte. 85-90% av maxpulsen, i 17 minuter. Därefter en vilolåt på tre minuter. Därefter samma sak som innan, fast i 18 minuter. När vi sen fick gå ner till avslappningslåten ville man bara D-Ö, på riktigt. Men det var så jäkla skönt att gå ut därifrån, eller nej för benen höll knappt, men att veta att man tog i som fasen. vilken känsla!
 
Så nu har jag badat och duschat och är redo för en avslippning i soffan.
 
Innan träning
 
I badet, fick liiiiiiiiite för mycket skum. Men gött var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela