Malin

En blogg om mig

12 november 2012

Publicerad 2012-11-12 20:08:41 i allmänt,

Slitna ögon, javisst! Har jobbat idag och ansträngt mig, det blir lätt så då. Samt att det har varit mycket skarpa ljus runt omkring mig, och då blir det lite jobbigare för ögonen. Men man vänjer sig mer för var dag som går. Ska berätta hur det känns nästa vecka då jag ska tillbaka till Memira. Då kommer det ha gått tre veckor sen jag opererades. Herregud vad snabbt tiden går!
 
Imorgon ska jag fika lite med fina tjejer! Dock kan jag inte vara med så länge, men en liten stund är alltid något! Sen ska jag hem och hjälpa mamma med Felicia och därefter blir det träning med Ida. En sjukt bra dag kommer det vara imorgon med andra ord.
 
Boken jag läser för tillfället också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela