Malin

En blogg om mig

NuKo hit och NuKo dit!

Publicerad 2012-05-09 16:46:45 i allmänt,

Skriver på rapporten för fulla muggar. Har bestämt att idag ska jag vara klar, om det så är klockan elva på kvällen! Måste göra klart den idag för att få en sak ur vägen. Ska ju även göra en redovisning på den, så ska fixa med den också. Men den kommer inte bli så spänd, hoppas jag. Ska fixa lite bilder och sen ska jag nog mest prata. Det blir nog bra detta!

Har hunnit med en fika med tjejerna också. Vi har pratat om Turkiet, vad vi ska ha med och lite vad vi ska göra. Så att alla vill ungefär samma saker. Och tur som det var så ville vi det! Skönt iallafall. Så man inte blir uppdelade. Det kommer bli så himla roligt, ikväll ska jag börja "skissa" på vad jag ska ta med. Packar man lite pö om pö så känns det som att man inte missar lika många saker (ja, jag kommer säkert glömma något jätteviktigt, som bikini). Men jag tror vi kommer få en helskön vecka med sol, bad, fest och trevligt sällskap med varandra!

Men nu måste jag återgå till rapporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela