Malin

En blogg om mig

inte många dagar kvar

Publicerad 2012-05-07 19:25:39 i allmänt,

Till Turkiet! Ska bli så himla skönt att åka iväg med tjejerna för en veckas sol, bad och party! Lite shopping hinns säkert också med. Ska även försöka få med mig dem på en utflykt till en borg på en kulle/berg (minns inte riktigt vad det räknas som). Det kommer nog bli fränt om de vill hänga på! Så på söndag åker vi, superskönt att slippa allt annat för en stund! Vet massa andra från Arvika som ska åka dit ungefär samtidigt (alla åker inte samma datum med typ några dagar efter!) Ska bli redigt med kul!

Nu gör jag något betydligt tråkigare, läxor. Har matteprov imorgon och en rapport som ska in på fredag. Sen har jag antagligen två redovisningar denna vecka. Plus att jag vill göra kalrt naturkunskapen innan vi åker. Så har en del att stå i med andra ord! Arbetsmiljörapporten ska jag skicka in nu! Får icke glömma!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-05-07 21:00:42

SV: IIIH! Det ska bli så GÖTT!! Vi valde att bo närmare uteställena ^^ Så vårt hotell är ju vid andra stranden ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela