Malin

En blogg om mig

effektiv tjej!

Publicerad 2012-05-03 18:41:53 i allmänt,

Har pluggat konstant sen tjugo i tre. dock hade jag en halvtimmas paus för jag behövde sova. Kände hur tankarna flög iväg när jag övade in kristendomen och judendomen. Sen har jag pratat med pappa angående rapporten vi ska göra i arbetsmiljön. Så nu håller jag på att skriva klart den. Ska bli skönt när den är inlämnad. En rapport kvar sen efter det! Ska försöka göra klart den fort, så jag inte sitter dagen innan den ska vara klar. Som jag gör idag. Men det är så jag jobbar. Hahaha. Tills på tisdag måste jag öva på matteprovet också. Det tar vi på söndag känner jag.

Annars idag har jag varit i skolan. Hållit föredrag i svenska C, det gick nog rätt bra. Kände mig lugn och avslappnad, något som måste synts ut för det fick jag beröm för! Skönt att ha det avklarat. Känner att jag bara checkar av saker nu för tiden.

10 dagar till Alanya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela