Malin

En blogg om mig

30 maj 2012

Publicerad 2012-05-30 16:34:38 i allmänt,

Har varit och fikat och traskat runt på stan med Ida. Superhärligt var det att träffa henne igen! Får fika oftare sa vi, blir ju så sällan nu för tiden! Vilket är jäkla synd. Men mer får det bli!

Ska till Wilmas ikväll iallafall, aldrig varit där så det ska bli superkul! Theaplutten ska med också, så hon kommer hit strax innan så vi kan gå dit tillsammans. Imorgon ska jag gå klassikern. Hoppas att det inte regnar som vädret har sagt. Uppehåll iallafall, ingen stekhet som heller, hehe. Klagar bara jag!

Nu har jag iallafall gjort allt som ska göras i skolan, nu ska man slappa till det rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela